poniedziałek, 25 stycznia 2016

Haft matematyczny: Walentynka

   Idąc dalej tropem haftu matematycznego, chciałam Wam dzisiaj pokazać kartkę zrobioną przez moją siostrę. Nie wiem jaki jest Wasz stosunek do Święta Zakochanych, ale dla mnie jest to świetny pretekst do zrobienia komuś przemiłej niespodzianki. Osobiście uważam, że rzeczy, które zawsze powinny być doceniane i takie najczęściej są - to te zrobione przez nas samych.
Mam nadzieję, że wzór jak i wykonanie poniższej kartki przypadnie Wam do gustu. A Wy macie jakieś pomysły na Walentynkowe prezenty?

Haft matematyczny: Walentynka

Haft matematyczny: Walentynka

Haft matematyczny: Walentynka

Haft matematyczny: Walentynka
Pozdrawiam
Aginezy

4 komentarze:

  1. Śliczna kartka. Podziwiam, bo haft matematyczny to dla mnie czarna magia. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Walentynki tuż tuż wiec karteczka jak najbardziej na czasie, śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Haft matematyczny jest piękny - karteczka na czasie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, piękna pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...